اعلام قیمت جدید و جزئیات نسل جدید سئات لئون
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

 

 

شرکت اسپانیایی سئات به تازگی فهرست قیمت گذاری برای لئون sc مدل 2014 در انگلستان را منتشر و مبلغ 15370 پوند را به عنوان قیمت پایه آن اعلام کرد.

بعد از این که این خودرو برای اولین بار در چند هفته پیش در معرض دید عموم قرار گرفت و در نمایشگاه 2013 اتومبیل ژنو معرفی شد توانست بار دیگر و با اعلام جزئیات قیمت گذاری اش در انگلستان در صدر اخبار قرار بگیرد.

 

 

 

طبق اعلام شرکت تولید کننده ، ارزان ترین نسخه از نسل جدید سئات لئون سه در sc – که مجهز به موتور 1.2 لیتری tsi به توان 105 اسب بخار می باشد و مصرفی معادل 4.8 لیتر در هر صد کیلومتر دارد – با قیمت پایه 15370 پوند عرضه می شود.

خودروی کاملا جدید سئات لئون sc حدود 35 میلی متر کوتاه تر از برادر پنج در خود است و این کاهش طول سبب شده تا فضای کم تری برای قرار گیری پای سرنشینان عقب و کاهش فضای صندوق عقب شده است.

از امکانات پایه این خودرو می توان به سامانه تهویه هوا ، سامانه صوتی بلوتوث ، شش بلندگو ، صفحه نمایش رنگی و لمسی ، هفت کیسه هوا ، کنترل مسیر حرکت ، و صندلی های جلوی اسپرت اشاره کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب